Lilypie Fourth Birthday tickers

22 Şubat 2016 Pazartesi

Böyle olur erkek çocuğunun rüyası (kabusu)

Kabusa mevzu olan çekici
Ege, geçen sene "gece terörü" denen şeyi yaşamıştı. Yani birebir o mudur tanım bilmiyorum ama, ona benzer bir şeydi en azından. Gecenin bir yarısı ağlayarak uyanıyor, daha doğrusu çığlık çığlığa ağlayarak bizi uyandırıyordu. Yanına gittiğimde ya da o bizim yanımıza geldiğinde görüyordum ki (evet koşa koşa yanıma geldiğinde bile!) bazen hala gözleri kapalı oluyordu, yani aslında uyumaya devam ediyordu. Bazen öyle ağlıyordu ki, sakinleştiremeyince onu zorla uyandırmak zorunda kalıyordum. "Ege uyan oğlum, bu bir rüyaydı, geçti. Bak ben burdayım annecim, baban da burda." 

Bu sene epey azaldı bu yaşadığımız gece terörü denen şey. Fakat ara sıra kabuslar görüp ağlayarak uyanıyordu (bu sefer gerçekten uyanıyordu ama). Geçen gece öyle bir sıçradık ki yerimizden, gülsek mi üzülsek mi bilemedik doğrusu :)

Ege çığlıkla uyandı koştum yanına, nasıl ağlıyor, "düştüüü" ne düştü oğlum, "çekici düştüüü, baaakondan düştü, çekiciiii"... Kucakladığım gibi aldım bizim yatağa getirdim. Bir yandan bana sarılıyor bir yandan çekici diye ağlamaya devam ediyor. Dur oğlum, çekicin burada ben sana vereyim dedim, bir koşu gittim odasından çekici arabasını buldum, tutuşturdum eline, "bak çekicin burda". Aman, aldı eline sarıldı, çekiciiiii diye iç çeke çeke tekrar uykuya daldı. 

Nedir bu erkek çocuklarının çekici, iş makinası, kamyon tutkusu yarabbim! Hiç de böyle kabus konusu duymamıştım :)))


6 yorum:

  1. ah yavrum benimmm kıyamam oğlum ben sana..... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben de gülsem mi ağlasam mı bilemedim :)))

      Sil
  2. Tatlım kimbilir nasıl korktu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl içini çeke çeke ağladı çekici düştü diye bi görsen...

      Sil
  3. Hayatımız sağımız solumuz iş makinesi oldu. Sanırım gerçekten genlerinde yazılı bu. Ayrıca Ege kuzuma da hiç kıyamam, ne kadar masumlar, yavrum yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma sorma :)))) iş makiası çekici kamoon ve de çepkee (kepçe) için deli oluyoruz deli!

      Sil